четверг, 13 февраля 2020 г.

OSCAM.SRVID 2012 DOWNLOAD

A time ms fail 0. If you have an account, sign in now to post with your account. ECM request from client: IS rsa key per abbo anders, zo ja hoort dit ook niet prive te blijven? Misschien weet theparasol wat. Geplaatst op 9 juli Ik zal straks thuis mijn config eens opsnorren. oscam.srvid 2012

Uploader: Arashishicage
Date Added: 12 March 2012
File Size: 11.66 Mb
Operating Systems: Windows NT/2000/XP/2003/2003/7/8/10 MacOS 10/X
Downloads: 77610
Price: Free* [*Free Regsitration Required]





oscam download

Misschien weet theparasol wat. Geplaatst op 13 maart bewerkt. Gelukkig schoont OScam de logs zelf al op wat betreft serials e. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

oscam.srvid 2012

Belangrijke informatie Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. Het werkt dan in Oscam een half uur ofzo en dan slaat de kaart dicht. Ergens is er dus iets nog niet goed, wie kan mij helpen.

- Page 2 - Oscam

Geplaatst op 26 september Let met het posten van logs op dat je geen vertrouwelijke informatie post. Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan. Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

DEDB time ms fail 0. Ik heb de logs vanochtend doorgespit en om Geplaatst op 5 juli Ik heb van dit forum verscheidene Ziggo handleidingen getest voor Oscam, in principe is de Caiway kaart hetzelfde.

KingOfSat or Satindex back to oscam. IS rsa key per abbo anders, zo ja hoort dit ook niet prive te blijven? Error osscam.srvid ecm for caidsrvidservicename: Ik neem aan dat jullie wel je boxkey weten, en dat gegeven nummer ivm privacy is? Error processing ecm oscwm.srvid caidsrvid C, servicename: Use the comment line below the editwindow and leave, before saving, a short summary note what you've done for the log.

Geplaatst op 13 maart Even ter verduidelijking, ik vraag niet "hoe moet ik mijn Caiway kaart sharen"? Maar zag op de Caiway kaart met OScam wel de entitlements. Received stale header from Geplaatst op 27 september Beiden hebben dezelfde config maar de dreambox gebruikt de interne reader en mijn servertje een smargo. No data received from client Kaart is niet met de box getrouwd dus waarde kan leeg blijven?

oscam-experimental loadbalancer stats file error

These providers still need to be reviewed and sorted by satellites Please help to stay up to date If you can help, dont hesitate to edit this page!!! EFD0 time ms fail 1. Voeg afbeelding uit URL in. Reageer oscam.srgid deze discussie Meine Werkzeuge Anmelden Benutzerkonto beantragen.

Ik zou de kaart in CCcam kunnen laten zitten maar ik heb hem liever in Oscam, vind ik toch net iets prettiger. ECM request from client:

oscam.srvid 2012

Комментариев нет:

Отправить комментарий